GoGirl akşam 9 da içiyor 11 de tekrar içiyor 1 de tekrar 3 de 5 de Yani çok az zamanlı içiyor ve Reflüsü vardı 4 aylıkken az az sık sık yemeye alıştı mamayı da Öyle içiyor az az içiyor Kesik kesik Yani Nasıl kesiceğimiii asla bilmiyorum beni perişan edecek biliyorum