SertapHilal dontsleppyunhappy Yüksek çıkan değeri doktor söylemedi bana, kan alınacak yarın tekrar bakalım dedi. Deri testi de negatif çıktı ama benim bebeğimin de egzaması çok fazlaydı. 6 tane farklı krem denedik, bioderma atoderm baume kullanmanı tavsiye ederim
dontsleppyunhappy SertapHilal evet canım onuda kullandık, bize en iyisi mustela stelatopia ve linola geldi. Bide kortizonlu krem kullanıyoruz çıktıkça sürüyorum. Herhalde testte çıkmadı ama şöylede bir şey var biz alerji maması kullanıyoruz buna rağmen hala egzamamız var
ikiyigitannesi Bizde çoklu gıda alerjisi kan testi yaptırdık sonuçları bekliyoruz, sizin hangi test yüksek çıktı acaba total ieg nasıl çıktı bu arada
SertapHilal ikiyigitannesi Kan testinde çoğu şey negatif çıktı ama bir değeri yüksekmiş, hangisi olduğunu söylemedi doktor. Yarın tekrar bakıcak. Deri testi de yapıldı onda da negatif çıktı
SertapHilal dontsleppyunhappy Egzamayı tetikleyen başka bişey vardır canım sen bidaha test yaptır bence. Şampuanıyla deterjanını değiştirmeyi denedin mi ?
dontsleppyunhappy SertapHilal ovv hemde herşeyi denedim. Doktorda bazen bir nedeni olmaz dedi bu egzamanın, inşallah geçer hepimizin cünkü cok zor, kaşıyor kanatıyor. Ben cok üzülüyorum
SertapHilal dontsleppyunhappy Evet çok zor 😏 Kaşıntıdan uyuyamaz sabahlardık. Allah şifa versin canım geçer inşallah
BulunurHintKumasi SertapHilal doktor 5 gün boyunca bir bardak süt iç kızarıklık, kaşıntı ya da çişinde kan olursa devam etme dedi. Olmazsa 5 günden sonra oğluna da yedir dedi. Yine bu tepkiler olursa verme dedi olmazsa sorun yoktur devam edebilirsiniz dedi canim. Çok şükür hiç sorun yaşamadık.