Lutfis2007 Kızlar merhaba henüz 1 ay 15 günlük bir kızım var doğduğundan bu yana emmediği için sütümü başlarda sağarak verdim daha sonra avent emzieme makinası aldım fakat bu defada sütüm bitti makinayı belki 5 defa bile kullanmamışımdır tüm aparatları ile almak isteyen olursa 200₺ satmak istiyorum 430₺ almıştım😔
Lutfis2007 Fatmanaz çift çocuklu anne dramı desikleri bu olsa gerek cümle kurmaya bile takatim kalmamış canım 😂 süt sağma makinası canım düzeltmiş olalım 🙃
Fatmanaz Lutfis2007 canım benim var bende sanıyorum ki emzirme makinası da çıkmış ☺️ Benim var da çok yara yapıyor sanırım bi yara yaptı hala iğleşmedi