bltern1 Cuma günü doğum yaptım bebeğim prematüre 33 haftalık. 2300 gr doğmuştu bugun gittim 1900 e düşmüş normal mi bu kadar hızlı kilo vermesi yani ödem mi atmıştır kilo mu veriyor 😔😔😔
Cheddar bltern1 normal verdiği kilo. Şimdi beslendikçe almaya başlayacak. 2735 doğmuştu 2350ye düştü iki günde. Şimdi tosun gibiyiz maşallah 😅 bol bol süt sağıp moralinizi yüksek tutun 🙏🌼
Sevda44 bltern1 benimd ebebeğim 2910 doğdu 1 hafta sonra gittık 2700e düşmüş doğum şişlikleri olıyomuş onu atyolarmış 1 haftadan sonra normal kılo alımj yapar ddi doktor öylede oldu
Hafsasmom_ Bende 33 haftalık doğum yaptım 1800 doğdu 1400 lere kadar düştü sonradan almaya başladı daha yeni zaten 1 aylık 🤗 bltern1
AdaE1905 bltern1 benn 2900 dogum yaptim 3 gün sonra 400 gram kilo kaybettik canm ilk gunler kilo verilmesi gayet normal sonra 1 hafta 10 gun icinde normale dönüyor .
Cerenimis bltern1 bizde 33 hafta 2300 dogmustuk doktor hesap yapti ve 2000 altina dusmemesi lazim odem o kadar olmuyor 200 250 gram falan demisti. Bizde 1960 falan olmustuk hatta sarilik falan olduk uzayan sariliga dondu falan. Yemesi nasil bebeginizin sarilik olmasin insallah
bltern1 Cerenimis küvezde olduğu için süt sağıp gönderiyorum dün sarılık dan dolayı ışın tedavisi görmüş bugun bisey yoktu
Cerenimis bltern1 bizimde oyleydi bir gece isin tedavisi aldik sonraki gunlerde hastanede kaldik toplam bir hafta. Umarim dusuk seyretmeye devam eder
minnakanne63 bltern1 normaldir canim benimde bebegim premature 14 gunluk 1 haftdir kuvezden cikti kuvezde 2235 gramdi doktora gittik 2099 kiloya dusmustu
Aysnr0507 bltern1 prematürede farklı oluyor mu bilmiyorum ama benim bebeğim 2. Günde 200 gram vermişti ödem gitmişti