Merhabalar bebeğim çok huysuz ve huzursuz. Bugün doktorumuz alerji doktoruna yönlendirdi. Bu zaman kadar kakasında kan mukus görmedik. Deride döküntü yaşadık ama doktorumuz isilik dedi. Yüzünde ise bir kere egzama çıktı. Huzursuzluğunu gören doktorumuz bide alerji doktoru görsün dedi. Alerji doktoru deri testi istedi deri testinde 3×3 yumurta çıktı. Doktor alerjik bir reaksiyon olduğunu söyleyemeyiz ama bazen testlerde çıkmayabiliyor biz diyet başlayalım dedi. 10 gün yumurta yeme 10 ye gözlemle. 10 gün süt ve süt ürünlerini ye ve yeme dedi. Bu durumda bebeğimin alerjisi var mı ? Diyet sütümü etkileyecek diye endişe duyuyorum. Bu arada bebeğim 2 aylık. Başına gelen bu süreci yaşayan var mı ?