Burcu-Tpc Merhaba oğlum 8 aylık bugün sağlık ocağına götürdüm ebe bıngıldak kapanmış dedi erken değil mi acaba bu durumu yaşayan var mı?
ballikurabiyem12 Burcu-Tpc Bizimde o civarlarda kapandı hemen götürdüm tabi korkudan ilk 3 ay kapanmadigi sürece sıkıntı yok tabi her aşıya gittiğinde kada çevresi ölçümünü unutma dedi normal de bı problem yok dedi
Gamzeburkan Burcu-Tpc bizim 5ayda kapandı kafa çevresi normal büyüdüğü sürece bir sıkıntı yok dedi hemşiremiz her ay düzenli ölçüm yapıldı 9bucuk aylık olduk çok şükür bir sıkıntı yok
Feraye_ Burcu-Tpc erkek bebeklerde erken kapanurmks benim oglumunkide 9.5 aylikken fln kapandi bas cevresi onemli😊
ballikurabiyem12 Aydenizerdogmus yani ben hiç kontrol etmedim sağlık ocağında söylediler ama sonra baktım normalde dokununca aşağı cokuyodu tamamen sertleşmişti
Utkucan Burcu-Tpc Bizimde bıngıldak çok küçük ama doktor baş çevresi gayet büyük kapansa bile sıkıntı etme dedi baş çevresini takip edin