Keskeuyusam Kızıma biogaia kullanıyorum ben buzdolabında saklıyordum ama eczacı oda sıcaklığında dursun dedi Bugün. Ben kızımın vitaminlerini de buzdolabında saklıyorum acaba yanlış mı? Vitaminler demir damlası vs. Nerede saklanır?
hkubra Keskeuyusam canım ben yazın adana sıcağında olduğu için dolapta saklamistim ama şuan kış seein bir yerde saklayabilirsin.biz eczaden alırken bile buzla veriyorlardı sıcaktan dolayı ama
Dmrcnn Keskeuyusam biogaia yı 4ay kullandım mutlaka dolapta saklanmalı hatta satılırken de buz koyuyorlar yanına ben dolapta saklıyordum vermeden 10dk önce cıkarıyordum zaten az verdiğimiz için soğuk olması cok da sıkıntı olmuyordu
Keskeuyusam Esra09 bana da Bugün açılana kadar buzdolabı sonrasında oda sıcaklığı dedi eczacımız ya :(
Durukusunannesii Keskeuyusam biogia açılana kadar soguk kalmalı açıldıktan snra oda sıcaklgnda saklanablr ama ben dolapta saklyrm vermeme yakın cıkaryrm :)
MutluYaprak Keskeuyusam buzdolabında saklanıyor eczacimiz bize yanında buzla vermişti bizede buzdolabında saklamamizi onerdi
Keskeuyusam MutluYaprak bize de buzla verdi ama açtıktan sonra oda sıcaklığı olmalı dikkat edin dedi ya Bugün :(
Tatlican Keskeuyusam seri olan oda sicakligında saklayin dedi eczaneci biogiayi vehepsini bende arakoridorda petek yok ahsap dolapta sakliyorum
Defg Keskeuyusam doğru olan bu zaten kuzenim eczacı hep öyle kullandık verirken buzlu veriyor açıldıktan sonra oda sıcaklığında tüketiliyo
Dmrcnn Keskeuyusam hatta bize doktorumuzda eczacımızda mutlaka dolapta saklayın diye söylemişti canlı bakteri varmış o yüzden dışarda cok cabuk bozuluyormuş canım