Cicekimftm Civcivimm_ emziriyorum içiyorum.herhangibir sıkıntı yok. Ancak tek basina hiçbir şey fayda etmez.
Nazli35 Civcivimm_ faydası çok var ödem atmaya ve yağ yakmaya içtikten yarım saat sonra spor yaparsan en basiti 20 dakikalık Leslie yaparsan aşırı derecede yağ yakıyor denemeni tavsiye ederim bu şekilde verdim kilo mu kalan 5 kilo verirsem tamamdır
Civcivimm_ Morfrenk daha once biri post açmıştı gördu arastirica bir cok ksii bu yontemle zayiflamis 😂
Morfrenk Necla61 kahve tek olarak bana çok acı geliyor bende yarım çay kaşığı falan tarçın atıyorum yaparken daha lezzetli oluyor bana göre. Başka bir sihri yok ☺️ Kimi içine hindistan cevizi yağı falan da katıyormuş ama ben denemedim hiç 🌼