7,5 aylık evliyim daha çok erken biliyorum böyle konuşmak için… evlendikten hemen sonra adet düzenim bozuldu. Doktora gittim adet söktürücü verdi, ama ilaç bitti ben adet olamadım. Sonra kendiliğinden oldum. Hormon testi yaptırdım, prolaktin (süt hormonu) yüksek çıktı. 1,5 ay ilaç kullandım ve normale döndü. Aradan bir ay geçti, çok afedersiniz küçük tuvaletimi yaparken yanma hissettim ve akıntım sarı yeşil katı bir şekile döndü bununla birlikte pis bir koku da geliyordu. Doktora gittim, alttan muayene etti. Çok az enfeksiyon var dedi giriş kısmında. Rahmin temiz fakat yumurta tembelliği var dedi. Korktum açıkçası. Bunu strese ve kilo almama bağladı. (Evlendikten sonra 5-6 kilo aldım. 3 ünü verdim.) kendine çok dikkat et dedi. İlaç vs vermedi. Kendiliğinden düzeleceksin dedi. Ama çoooook karamsarım. Her şeyi kafama takıyorum. Her şeyi düşünüyorum… yardımcı olun lütfen..