Kuzeybabyy Bebeğim iki aylık yıkıyorum ertesi günü saçları hemen yağlanıyor bübchen dalin baby me kullandım üçüde iyi gelmedi önerisi olan var mı acaba
Mom44454 Kuzeybabyy ay bizimde öyleydi sinir oluyordum her gün yıkıyordum acaba ondan mı dedik 2 gün yıkamadık yine aynı 6 aydan sonra düzeldi çok şükür asla yağlanmıyır şimdi
Benanneyimanne Kuzeybabyy benım oglum baya baya saclı doğdu yıkıyordum 2 3 saat sonra yağlanıyordu resmen ama bebekler emerken cok efor harcıyor ve basları cok terlıyor buda sacını yaglı gıbı agırlastırıyor 4. Aydan sonra azaldı suan 6 bucuk aylıgız normale döndu
Mircet Kuzeybabyy sebamed kullanıyorum benim kızımda öyle ya bebek şampuanları seni kesmiyor diyorum artık saçları çok uzun ama o yüzden sanırım
Kuzeybabyy Mom44454 ya bende öyle bebekte yağlı saçı oğlumda gördüm ilk kez şampuandan diye değiştirdik ama fayda etmedi inşallah bizimde geçer
Kuzeybabyy Wolverine yok kalın giydirmiyorum zıbını bide pijama takımı giydiriyorum odada en fazla 25 derece iki aydır böyle 😕
Kuzeybabyy Benanneyimanne benım oğlumda çok saçlı doğdu şuan döküldü ama doğru dediğiniz gibide olabilir üst kısmı yaplı duruyor yanları tertemız
Benanneyimanne Kuzeybabyy evet evett aynı bızımde ust kısım agırlasıtordu yanlar temız duruyordu bu terlemeden kaynaklı şampuan degısıklıgı yapmayın degıstrkce oda bozar alıştıgına devam edın gecıyor
Biscolataerkegim Kuzeybabyy Yağlanma değildir o emerken çok çaba sarf ettikleri için terliyorlar. Bir de bebeğinin saçı gürse sana yağlanmış gibi geliyordur. Her gün banyo yaptırmakta iyi birşey değil bu sefer de cildini kurutursun
Kuzeybabyy Biscolataerkegim teri hiç akıl edemedim ya doğru diyorsunuz yok zaten her gün yıkamıyorum 😊
CemreKerem35 Kuzeybabyy bebeklerin kafası çok terler belki o terden dolayı size çabuk yağlanıyormuş gibi gelebilir .