İyi günler anneler, 2 gün önce bebeğimi doğurdum. Doğumum çok zor ve uzun sürdü. Bebek mekonyumunu yapıp aspire etmiş, 2 gündür yoğun bakımda yatıyor. Hala kakasını kusuyor ama akciğerlerindeki kakayı öksürerek atmış akciğer filmi temiz gözüküyor. Crp değeri 41 şuan doğar doğmaz antibiyotik tedavisine başlandı. Bebeğinde bu durumu yaşayan anneler var mı? Yoğun bakımda kaç gün yattı bebekleriniz, tadevi süreci nasıl ilerledi?