Marjinal_Anne2 Merhabalar kzım 11aylık bugün tahlil yaptırdık ama iğneyi batırırken kan alınırken hiç ağlamadı normal mi acaba ya aklıma takıldı da🙄
Kuzeybabyy Marjinal_Anne2 benim oğlumda iki aylık hiç ağlamadı bende çok şaşırdım ordakı bebekler ortalığı yıktı benımki mızırdandı emziğini verdim sustu 🥲
KubraTasdemir Marjinal_Anne2 benim bebegimde sünnet olurken olduktan sonra ve sonrasında 6. Ay aşısında hiç ağlamadı bende sürekli gözüne bakıyorum niye ağlamıyor bu çocuk diye 😅 ah biz anneler ağlasalar dayanamıyoruz ağlamasalar bi sorun mu var acaba diyoruz😄
KubraTasdemir Marjinal_Anne2 Evet bende 4. Ay da baya ağlamıştı simdi daha cok aglar artik herseyin daha fazla farkında diye düşündüm bende ama demekki acı eşikleri yüksek 🤭masaAllah onlara 🥰
NidaLina131020 Marjinal_Anne2 Bence hemsireden hemsireye degisiyor. Kimi hemsire kizimin 4 5 yerini deldi kan almak icin tabi ortaligi yikti kaskati oldu aglamaktan ama bazi hemsireler tik diye yerini bulup tek seferde aldiklarinda gık demedi yavrum.
Busranehirmila Marjinal_Anne2 benim kızımda elinin üstünden alındı 3 tüp bizde oyaladık falan ama ağlamadı hatta bize güldü videoya çektik doktor bile videoyu istemişti 😂😂😂
Busranehirmila Marjinal_Anne2 evet doktorumuza da gönderdik hatta. Aşılarda da 2. Ayda çok bağırmıştı diğerlerinde pek ağlamadı demek ki acı eşikleri yüksek ☺️