Areninannesiii Kizlar merhaba 2 yasina kadar yastik kullanmayin diyorlar ama ben boyle ince duz gibi ariyorum sanki yastiksiz boynu agriyormus gibime geliyor uyku setimizin yastigi var ama cok kalin ince yastik onerisi vericek olan varmi
Cheddar Areninannesiii boynu ağrmıyor kendiniz gibi düşünmeyin. Omurga ve kafa düzgünlüğü açısından kullanmayın yastık