Selmakm
Arkadaslar bebegimin doyup doymadigindan emin olamiyorum,cok kisa sure uyudugu icin acaba ac mi kaliyor diye endise ediyorum.bu nedenle mama aldim ama biberonu emmiyo agzinda tutuyo sadece.dogdugu ilk gunlerde mama vermistim o zaman emiyordu.tekrar nasil baslatabilirim.yardimci olur musunuz?