Galactago müthiş bi şey, ben sızıdan duramadığım için içmiyorum bile , süt yapan çoğu şey gaz yapar , yeşil soğan fazla tüketmediğin sürece kaliteyi artırıyor, bulgur , ıspanak , kuru soğan müthiş gaz yapıyor asla önermem . Kış sebzeleri ve baklagiller de öyle , anlayacağın , et balık ve tavuk tüketeceksin . En önemlisi bol su içmek ve uyumak, uyumayı dene bak nasıl sütün artmış oluyor