Busram55 2 bcuk aylık Bebeğim gece emince gazı cıkmıyor napsamda cıkmıyor. Bende oylece yaturıyorum mecbur. Acaba uyku hali diyemi cıkmıyor gazı. Yoksa gunduz iki pışpışa cıkarıveriyor
Morfrenk Busram55 gece ben gaz cıkarmadım hiç 1 aylık olduğundan beri şuan 5.5 aylık. Rüya beslenmesini bir araştırıp okuyun. Sabah ilk kalktığında tamamen uyanışında yani önce gaz çıkarıp sonra emzirin yeterli
semaahmet Busram55 4bucuk aylık oğlum var gece hiç gaz çıkartmam sabah kalkınca önce gazını çıkartır sonra emiyo beni şuan bı sıkıntı olmadı
06082020 Ayaklarını karnına dogru hafifçe bastırıp karnına elinizle bastırıp Masaj yapın çıkarana kadar sadece sırtına vurmakla çıkmıyor
semaahmet Busram55 Ben gündüz çıkarttım kendinde öğrendi mesela emmeyi bırakınca kendi cikartiyo korkma bişey olmaz