Sevmmm Arkadaşlar merhaba, 14 günlük bebeğim var. yarından itibaren d vitamini başlanması gerekiyormuş. Sağlık ocağından monovit D3 verildi. Etkili mi ya da başka önerisi olan var mı? 🤗
Leylus Sevmmm ocean D vitamini kullanıyoruz canım ilk doğduğun beri bugün sonuclarimiz geldi 15 değerimiz çok.dusuk 1 damla veriyordum 10 damlaya çıktı günlük ve hıc dışarı çıkmıyoruz güneşli havalarda çıkar dedi doktor çok dikakt edin ihmal etmeyin d vitaminini
Aras63 Sevmmm canım sağlık ocağının verdiği gaz yapıyor kızımda da yapmıştı baya ben şimdi wellcare kullanıyorum çok da memnunum 3 damla her gün
Aras63 Sevmmm ilkgozagrimmm evet ben fısfıslı değil damla olarak kullanıyorum ama öyle de bir fıs yeterli oluyor
Leylus Sevmmm ocean çok iyi canım ama 3 damla verilmesi gerekirken ben 1 damla vermişim 😥 ama en önemlisi koronadan dolayı hıc çıkmıyoruz güneş alamıyor havalar güzelleşsin hergun sakin parklarda yürüyüşe çıkarıcam insanların olmadığı yerde