Kızlar internette okudum bebeği sallamak çok zararliymis. Yanı ne bileyim eskilerden beri hep sallarız.
Bebeğim 1 aylık ben hep salladım annemde zıplatti hep yapma dedim boynun daha tutamaz yok bisey olmaz biz hep zıplattik dedi şimdi o yazıları okudum korkuyorum benimle aynı durumda olan var mi kızlar