Bebeğimin kilosu ayına göre 1 kilo az ve doktorumuz her hafta kontrole çağırıyor artık doktordan aynı şeyleri duymaktan sıkılır hale geldim. Sürekli emziriyorum, arkasından mama veriyorum, uyuyorum. Bebeğimi gören ay ne kadar minik niye öyle vs saçma sapan mod düşürücü şeyler söylüyor veya soruyor. Böyle bir durumla karşılaşıp çözüm bulan var mı ? Bariz cılız bir bebek değil sadece tombul değil boğum boğum değil yani. Gerçekten kızımın biraz kilo almasını istiyorum artık sırf insanları susturmak için. Bu arada kızım 2.5 aylık