Karaninannes ayrıca bence kesinlikle bebeğinize kötülük yapmıyorsunuz. Yorgunluktan bitap düşmüş, bebeği ile oynayacak, aktivite yapacak hali kalmayan, ev işleri yığılmış, bebek uyanıkken iş yetiştirmeye çalışan, uykusuzluktan stresli ve sabırsız bir anne olmaktansa ben uyku eğitimi aldım ve bebeğimi nasıl uyutacağımı öğrendim. Bebek bu illa uyanır, uykusu kaçar vs vs 7 aylıkken başladık ve 13,5 aylık oğlum hala gece 3-4 kez kalktığı zaman olur. Ama önemli olan genele bakmak. Kesintisiz uyudugu geceler uyandıklarından çok daha fazla. Uyku eğitimi güvenli bağlanmaya zarar verirmiş… peh peh peh… yorgunluktan bitap düşmüş, uykusu gözünden akan, bebeği uyanıkken ona vakit ayırmak yerine ev işi yapan anneye bebek ne güzel bağlanır ya. Oğlum uyanıkken genellikle kahvaltı hazırlarım, bulaşık toplarım, diğer işleri ise O uyurken yaparım. Uyanık olduğu sürede bütün zamanım onundur.