Symefe33 Merhaba anneler 15 aylık oğlum 5 tane de dişi var diş fırçası almak istiyorum öneriniz var mı rocs nasıldır
BaharBebek34 Symefe33 ben de bekleyeyim şurda. Kızım nerdeyse 11 aylık ve 6 dişi var. Haftalardır aklımda ama bir türlü ilgilenememiştim.🥺
aslihaleninannesi Symefe33 ben kullanıyorum memnunuz kızım kendisi fırçalıyor. Daha iyisi varsa birşey diyemem😊
Unknown Symefe33 Rocs ve Jack n Jill tercih edebilirsiniz. Daha oğlum 8 aylık parmak fırça kullanıyoruz henüz. 🙊
Symefe33 aslihaleninannesi o zaman rocs da karar verdim peki diş macunu ne zmaan kullanılmaya basliyor
aslihaleninannesi Symefe33 ben düş macununu aldm fakat kızım sürünce kullanmak istemedi biraz bekletiyorum. 2 ay önce diş hekimi kullanabilirsnz florsuz dediği için almıştm alabilirsiniz.
BaharBebek34 Unknown ne zamandır kullanıyorsunuz ve ne zamana kadar olmak fırça kullanılıyor biliyor musunuz acaba? Ben belli ki geç kalmışım, kızım nerdeyse 11 aylık, hangi fırçayla başlamak mantıklı olur diye düşünüyorum🙄
Unknown BaharBebek34 Ek gıdayla birlikte parmak fırça kullanmaya başladık. Hem güzel diş kaşıyıcı gibi oldu. Parmağımla 10 dk oynadığı oluyordu. 😁 Genelde bir şey yedirdikten sonra yapmak gerekiyor. O kadar özverili olamadım ama mutlaka gece yatmadan önce suyla dişlerini ve damaklarını fırçalıyorum. Parmak fırçayla başlayıp diğerlerine geçiş yapabilirsiniz. Ara ara değiştirmek gerekiyor ya sizde ikinci seferde diğer fırçalardan alırsınız.
BaharBebek34 Unknown ya ütünüz içim şok teşekkürler, hemen sipariş vereyim🙏 Markası nedir acaba fırçanızın?
Unknown BaharBebek34 E-bebek’in kendi markasından alıyorum baya ucuz. 6-7 lira bişeydi. Hem sık değiştirebiliyorum bütçeyi zorluyor yoksa diğerleri. 🥲