annesinin_kizi ben yıllardır közleyip dolaba kaldırırım. Patlıcanları iyice delmen lazım ve közlendilten sonra sıcağıyla bi poşete koyup beklemen lazım kolayca soyulması için . Misafirim gelince ya patlıcandan beğendi yaparım ya da salata. Hatta akraba ve arkadaş ortamında hünkar beğendim ile köz patlıcan salatam bay meşhurdur. Ama ben fırında yapmıyorum çünkü fırında yapılan patlıcan özellikle çok değişik kokuyor ve hiç köz tadı gelmiyor. Benim közleme tavam var ona koyup öyle közlüyorum. Annem bu yaz taş fırına gönderdi mesela. Onun ki de çok güzel oldu