Sevgili dostlar ben artık dayanamıyorum nolur yalnız değilsin diyin de rahatlıyim. Günde bir uyku yapıyo 2 buçuk saat. Akşm da 9 buçukta uyutuyorum ben uyuyana kadar asla uyanmıyo ama ben uyuduktan sonra sürekli uyurken ıııııı diye sesler çıkarıyo. Alıyorum emziriyorum yatağına koyuyorum yine aynı sabaha kadar uyumadm. Diş heralde çünkü dişi ağrımzsa çok uyanmıyo. Ya bu dişler ne zaman bitecek 😭