Merhaba anneler. 3 aylık bir bebeğim var gazlı bir bebek olduğu için hep ayakta sallayarak uyuttuk. Şuan tavandan hamakta hızlı ritimle sallayıp uyutuyorum ama derin uyumuyor asla ve salladıkça uyuyor sadece resmen rehinim. Gece de 12 gbi başlıyorum sallamaya 2yi buluyor dalması ve dalana kadar 2 3 kere gözünü açıyor kıpırdanıyor kaç kez. Bunları yaşayan var mı? Sallamayı en kısa sürede bırakmam lazım tavsiyelere açığım