Merhaba anneler, bebeğim 1 ay 22 günlük. Geceleri uykuya yatırmakta zorlansak da bir kez uyudu mu devamı gelirdi, meme harici uyanmazdı. Emerken memede uyur, yatirinca uyumaya devam ederdi. Fakat bir iki gündür, gündüz sürekli uyuyor. Akşam olunca uyanıyor ve asla yatıramıyoruz. Dün sabah 5e kadar evin içinde oda oda gezdirdik, kucaktan indiği an bağırmaya başlıyor, kucakta da ağlıyor zor susturuyoruz, asla uyumuyor. Karni tok, altı temiz ama sabaha kadar uyumuyor. Ağlamaktan ziyade yaygara yapar gibi bağırıyor. Ve benim kucağımda da durmuyr, kafasını geriye atıp ağlıyor, surekli kıpırdanıyor, sadece babasinin kucaginda biraz sakinleşiyor. Tam uyudu deyip yatiriyoruz, 5 dakika sonra yine sesi geliyor. Uykusuzluktan perişanız. Uygulamaya baktigimda bu hafta atak haftasi gorunuyor, acaba öyle bir sey mi? Ayni seyleri yasayan var mi, bu geçici bir dönem mi ne olur teselli verin😔 surekli aglayinca ve neden agladigini bilemeyince insan ne yapacagini sasiriyor. Gunduz uyuyup gece uyumamasini nasil tersine cevirebilirim, henuz erken mi, bir buçuk aylikken uykusu bir duzene sokulabilir mi? Fikir ve tecrubelerinize muhtacim…