acemi_ana sabahları omlet yiyor sebzeli, yada muzlu pankek, tarhanalı kaşık dökmesi vs.Ara öğüne meyve veriyorum muzu mandalinanın suyuyla eziyorum, bazen elma rendeliyorum yoğırtla tarçınla meyveli yoğurt. Öğlenleri çorba veriyorum içine hipp bebek ekmeğinden birazcık koyuyorum. Ara öğüne kefirin içine avokado filan koyup blenderdan geçiriyorum öyle veriyorum. Bazen elma suyu konsantresiyle buğday unuyla filan kek yapıyorum ona uygun kek veriyorum.. akşam da etli tavuklu balıklı bir menü veriyorum yanında mutlaka garnitür yada sebzeli erişte tarzı bişey koyuyorum. Aralarda hep emiyor tabi onu da es geçmemek lazım