Feride24FB Merhaba arkadaşlar. Kurutma makinesi alacağım da acaba hangi markayı önerirsiniz? Uygun orta halli bir şey arıyorum. Araştırmalarıma göre Beko ve Arçelik aynı fiyat ve özellikteler. Bunlardan kullanan var mı hangisini önerirsiniz?😊🌸
ElifkonunAnnesi Feride24FB valla aslında alicak olsam Bosch un hem yıkama hem kurutma birlikte olanları var yeni çıkanlar çok hoşuma gidiyor inşallah ileride kendi evim olduğunda onlardan almak istiyorum ben 🥰 size de hayırlı olsun şimdiden 😘
Navle Feride24FB Arçelik kullanıyorum canım tüm tozları topluyor çok iyi makine, ama küçültüyor bazı kıyafetleri eşimin tişörtünü ben giyebiliyorum artık 😂 küçültmeyen varmı bilmiyorum 🤷♀️
arslaninannesi98 Hoover kesinlikle annemle beraber aldık çok memnunuz. İnternetten de yorumlara bakabilirsiniz trendyol hepsiburada gibi ürün yorumları oluyor. En en iyisi yorumlarda bu markaydı bunu aldık🤍
Feride24FB arslaninannesi98 evet onu da merak ediyorum aslında. Ama servis konusunu düşünce vazgeçtik . Yoksa ilk onu düşünüyorduk
arslaninannesi98 Feride24FB servisleri bulunuyor bizim ufak bir problemimizde hemen geldiler. Cep numaralarını bıraktılar kendilerini çağırmadan bile arayıp sorabiliyoruz mesaj atabiliyoruz istediğimizde. Servis konusunda bir problem yaşamadık
arslaninannesi98 Feride24FB ayrıca evin tozu bitti resmen. Her kurutmada şnanılmaz toz topluyor avuç avuç. Hiç küçülme yapmadı. Birçok programı bulunuyor
Feride24FB babyyys Küçültme yapıyor mu acaba?Bir arkadaşım da var ama küçültme yapıyor sizde de öyle bir sorun var mı?
babyyys Feride24FB attığınız programa göre değişiyor. bebek kıyafetlerini hijyen programında yıkadığınızda yüksek sıcaklık olduğu için evet küçültme oldu ama normal kıyafetlerde olmuyor
Feride24FB Navle Onu bende merak ediyorum hiç küçültmeyen var mı? İnternette bunu kimse yazmıyor yorumlarda o yüzden burdan sormak istedim. Teşekkür ederim cevabına😊
Sedabade Ben de Arçelik kullanıyorum çok çok memnunum harika toz topluyo mükemmel kokutuyo kokusu var ve hiç küçültme yapmadı 11 aylık kızım var bide kedim var bana şarttı zaten ve iyki almışım tavsiye ederim sizede 🥰
Feride24FB arslaninannesi98 öyle mi internetteki yorumlarda öyle yazıyo o yüzden kafamıza takıldı. Teşekkür ederim😊
Feride24FB arslaninannesi98 doğrudur kullananlar hep öyle diyor bende alıcam da karar verebilirsem ☺️