Sevgili anneler, kızım 8 ay 10 günlük, 5 aylık olduğundan beri kendi odasında, kendi beşiğinde uyuyor genellikle, ben de onun odasındaki tek kişilik yatakta yatıyorum (Ayrı yatmayı eşim de, ben de çok problem etmiyoruz aramıza soğukluk girmedi şükürler olsun) Ancak kızımın uykusu inanılmaz hafif, o yatağa 3 adım atıp yatana kadar ecel terleri döküyorum, nasıl yattıysam o şekilde uyanıyorum, yatak gıcırdadığı için dönemiyorum bile. O yüzden artık yatak odasına geçmek istiyorum fakat ya ağladığında duyamazsam diye tedirginlikten uyuyamam bu sefer. Ne yapsam🤔 fikirlerinizi bekliyorum🤗