Mom7262 inan ailesini büyüklerini düşünen bizler evden çıkmıyoruz işimiz olmadığı halde 17 aylık kızım var bugüne kadar parka götürme sayım 5in üstünde değil hep evdeyiz işi gereği dışarıda olan insanlara da sağlık çalışanlarına da acımaları yok kafelerde kuyruk var ya içeriye girme kuyruğu inanamıyorum bu insanların sosyal açlığına gerçekten bebeğini evde bırakıp işe gitmek zorunda olan anneler var evine ekmek parası getirme zorunluluğu olan eşlerimiz var çok yazık bizim milletimiz akıllanmadıkça bu virüs bizim ülkemizden gitmeyecek ne yazık ki..