Ben içtim canım. Yanlış hatırlamıyorum 6 6.5 aylik hamileydim. Normalde alerji vs yok. İlk defa öyle bir kaşıntı yaşadım. Geceleri ağlıyordum artık. Cildiye doktoru krem ve alerji hapı verdi. Adlarını hiç hatırlamıyorum. Hapla geçerse kaşıntı alerjiktir die. Ama mümkün olduğunca kullanma dedi. Kadın dogumcuma sordum 1 2 taneden fazla kullanma dedi. Artık Krem falan ise yaramayınca dayanamadım 1 tane içtim hemen kesmişti. Ertesi gün de 1 tane içtim. O sekilde bitti şükür daha da yaşamadım. Bebegumide saglikla kucagima aldim. Ama çok ağır kullanılmaması en iyisi diyorlar. Surekli olup geçemeyecek bir alerji için,sadece o an rahatlatsın diye içilmesi tehlikeli.