Gunesay Bebeğim 4 ay aşısını 12 şubatta oldu normalde iki ay aralıkla çağıran asm 31 martta 6 ay aşılarını yazmış. Daha önce yaptıran anneler sizin nasıldı? Süre nedense kısa geldi bana? Erkenden yaptırılması sorun olur mu ?