Adelimmm
Olmaz aslında yani benim annemde 5 aylıkken koy diyordu ben biraz takıntılı olduğum için beklemiştim 6. Ayı zaten hemen yürüyemiyolarki gıdım gıdım ilerleme oluyor en azından oyuncaklarıyla ilgilenir sizde 5-10 dakika rahat etmiş olursunuz saatlerce içinde kalmıyorlarda inanın kendini hafiflemiş hissediceksiniz benimkiside öyleydi kollarım kopuyordu artık kucakta gezdirmekten allaha çok şükür iyiki varmış böyle ürünler😅😅