Kızlar 18 aylık oğlum dün sabah ateşlendi çok örnmsemedim pedifen verdim ama gece 40 oldu ateşi ve acile gittik bağırsak enfeksiyonu dediler çok kusması var fışkırtarak kusuyor ateşi 38den aşşağı inmedi bu durumu yaşayan var mı? Nasıl atlattınız ve antibiyotik kullandınız mı