Kızım 8 buçuk aylık yanımızda sepet beşikte yatıyor ama artık sığmıyor 😂 ve uykusu çok hafif gece tuvalete bile kalksak hemen gözlerini açıyor, tabi geri kendi uyuyor. Hemen yan tarafımızda odası var artık odasına yatırmalı mıyım ? Geceleri hiç ses olmadan sabaha kadar uyuyor.