Hanimlar yine ben merhaba. Oğlum 1 yaşında mama kullanıyor 4 ay emdi sadece. Geçenlerde sağlık ocağına gittik kafam allak bullak oldu. Asla pastörize sut vermemem gerektiğini açık sütü alıp kaynatip vermemi ve mamayi artık sıfirlamam gerektiğini söyledi. Bunun aksine doktorumuz ise pastörize sut vermemi ama mamayi da bırakmamak gerektiğini söyledi. Bilgisi olan var mı ne yapmalıyım