Kdry Merhaba kızlar, 4,5 aylık bebeğim var. Sol göğsüm süt kabarcığı oldu. Aşırı sekılde yanıyor. Emzirirken resmen ağladım. Çok fena yanıyor, kac gune ve en etkılı nasıl gecer. Lütfen yardımcı olun😔
defnesmoms Kdry kimse bilmiyor sanırım post açtım ama dönüş olmuyor.. ne kadar sürede geçti acaba ya da neler yaptınız
Balbebek_Egemen Kdry böyle minik top gibi demi emzirdiğin kısımda ay öyleyse bendede var çok acıyodu artık acımıyor ama gitmedi kaldı
Kdry defnesmoms İki üç güne geçmişti canım. Ama emzirirken resmen ağladığımı bilirim. Göğüs ucu kremi sürmüştüm
NekwaSultan defnesmoms beyaz bise mi bende de olmuştu igneyle patlattim emzirdim gecti orda sut birikmesinden oluyo siz de öyle yapın
defnesmoms NekwaSultan korkuyorum patlatmaya enfeksiyon kapar diye acıyorda emerken ama bugünde geçmezse patlayım napayım 😀
Gamzeaykuteymen Kdry valla canım ben dikiş ignesinin ucunu yaktim cakmakla dezenfekte ettim sonra patlattım kabarcigi zaten ıgne nin ucunu soKunca iniyo direk sonra krem surdum geçti allaha sukur