Merhaba anneler,
Bebegim 8 ay 24 gunluk erkek. Ek gidaya baslamadan bi sure once idrarında koku farkettim ama her zaman degil genelde sabah uyandiginda oluyo doktorumuza sordum sadece kokuysa sikayetiniz tahlile gerek yok enfeksiyon değildir olabilir dedi. Acikcasi doktor oyle diyince bende ustune dusmedim sonuçta idrar ornegi almak cok zor beklemek lazim hastanede malum covid belasi da var.
Simdi de iki haftadir falan hep eli ozel bolgesine gidiyo. Onceden de yikarken yada bez değişirken falan yapardi ama simdi giyinik de olsa sanki boyle kasimaya calisir gibi yapiyo.
Sizce doktora goturmeli miyim yada siradan bi kesif mi bu durum bebeğim icin.