Bebeğime uyku eğitimi vermeye karar verdim 9 aylık olacak kafamda herseyi oturttum bi haftaya başlayacağım nasipse ama kafama takılan tek şey bebeğim gece çok sık uyanır emip geri uyur gece uyanınca gözü kapalı emiyo zaten ben nasıl desteksiz uykuya geçirebilirim ki gece eğitim verince sık uyanır mi yine onu da bilmiyorum ama tek düşündüğüm bu gece uyanınca ne yapıcam acıktığı icin mi uyandı yoksa öylesine mi bide tam uyanmaz gözü kapalı ağlar