Emelmirac mom073 once meyvelerin suyundan taddirin zaten 1 hafta suyu suruyor sonraki hafta cam rendede rendeleyip verin. Once 1 cay kasigi 2.gun 1 tatli kasigi. 3.gun 1 yemek kasigi seklinde
Annesizanne mom073 ben kendim irmikli pirinç unlu yapıyordum muhallebi yatmadan 1 saat önce veriyordum yatarkende mana veriyordum çok az
mom073 Annesizanne ayy sağol yavrum bana doktor hipp markasının kaşık mamasını al dedi bugün deneyecektim çok sağol bende az mama veririm 😘
Annesizanne mom073 dene dene kilosu düşükse tavsiye etmiştir kaşık mamasını ama benim eltim öğlen uykusundan uyanınca veriyordu çocuğa kaşık maması 1 kaç saat duruyordu sonra emzirip yatırıyordu
mom073 Annesizanne aslında kilosu düşük değil hatta biraz ileride 6750 kilosu ama 3. Ayda 6500 dü 1 ayda 250 gr az aldığı için doktor endişelendi biraz
Annesizanne mom073 kilosu iyise sorun yok canım ama yinede yedir diş çıkarma dönemi zaten kiloları düşüyor ve hiç almıyor
Muverrih mom073 Benimde kafamda deli sorular. Haftaya baslicam. Meyveden baslamayi tavsiye etmiyor hiçbir doktor. Ben yoğurtla başlayacağım daha sonra yoğurt+sebze gideceğim. Bize ara öğünlerde yedir dedi ana öğün mama olacak.