Merhaba güzel anneler çok şükür oğlum sallanmayı bıraktı 🤗 Evde iki yane beşiği vardı birini cok fazla sevdi ve sürekli onda yattı.Bu satacağım besikte toplasanız 10 defa yatmamıştır.Çok az ve temiz kullanıldı taşınacağım icin ve taşınacağım ev küçük olduğu için acil satmak istiyorum.Besigin resmini nasıl atabilirim yardımcı olur musunuz?