ikicocukluAnne_ merhaba ben ilk farklı biberon almıştım sonra dr kontrolünde doktorumuz avent natural biberon önerdi akışı anne memesine çok yakın diye çektikçe geliyor ilk 6 ay 1 numara emzik kullanın bebeğim meme reddi yaşamadı ama maalesef benim sütüm kesildi. Bir ara başka bir biberon kullanayım dedim öneri üzerine ( hiç şikayetim yokken macera aradım) :) ilk anda bebeğim biberonu red etti şimdi asla avent dışında kullanmıyorum çok memnunum gaz sorunumuz olmadı gibi birşey tavsiye ederim. Bende her boyu var ama dilerseniz 120 ml ile başlayabilirsiniz.