Dahayeniyiz canım bu mama konusu tamamen bebeğe özgü bir durum. Sma gaz yapmaz diyorlar ama ben o kadar çok duydum ki gaz ve kabızlık şikayeti yapan, bebeğine yarayan mamayı deneye deneye bulacaksın bazısına yarayan mana bazısına çok kötü geliyor. ben ilk doğduğu günden beri hipp combiotic kullanıyorum ve hiçbir sıkıntı yaşamadım ama bu mamayı kullanıp da sıkıntı yaşayanlar var dediğim gibi kendi bebeğinde deneyip bulacaksın. hipp combiotic gaz ve kabızlık şikayetleri diğerlerine göre birazcık daha az sanırım deneyebilirsin.