Akcabeytas Merhabalar 🌼 bişi sormak istiyorum bu tek kullanımlık serum fizyolojikleri bi kere kullanıp atıyormusunuz? 4 damla sıkıyorum yarısından çoğu duruyor hop çöp kullansak ne olur bilgisi olan varmı ?
Ziyangil Akcabeytas 1 hafta içerisinde tüketmeye çalışıyorum zaten bitiyor damla hesabı değil sıkıyorum burnuna direkt ne kadar giderse
minnoscan Akcabeytas burnunu yıkayınca tamamını kullanmış oluyorsunuz ben öyle yapıyorum YouTube da var
Dilosssss Akcabeytas 4 damla yetiyo mu ki burnunu acmaya? Ben 5 mllik serumu 2 bi burun 2 burun yapiyorum kalan 1 mli agzini kapatim sonra kullaniyorum
Akcabeytas Dilosssss yetiyo doktorumuz öok tıkalı olmadığında 2 şer damla yeter dedi o şekilde kullanıyorum 5 aydır 🤷♀️
Fulyaalinmina Akcabeytas Merhaba tek kullanımlık olanlari malesef aynı gün içinde tüketmek zorundasınız ama serum şeklinde olanlar var siringayla çekip istediğiniz kadar kullanıyorsunuz