LadyD Atak canımıza okudu resmen hasarlı bi şekilde atlattık, 5. Atağa girdik gene huysuz mızmız tamam eyvallah ama bu ataktada mı uykular etkileniyor yahu😣 gündüz uykularına inanılmaz direniyor ağlıyor yatmıcam diye. Açıkçası 5. Ataktan bunu beklemiyodum geçirenler yazabilir mi uykular gene yalan mı olucak?
Morfrenk LadyD gerçekten şenlik yeri gibi, karman çorman her kafadan bir ses, her an değişen duygular 😛 5.aydan bahsediyorsunuz değil mi, bende bekliyeyim
Morfrenk LadyD bizimde ama ben dişten de şüpheleniyorum. Öyle böyle ağlamıyor diş jeli aldım azıcık sürdüm sakinledi, diş galiba biraz da dedim ama