Bende boş gebelik geçirdim daha sonra tekrar hamile kaldım çok şükür şu an 7 aylık bebeğim var… o zaman 8. Haftaya kadar beklemiştim belki kalp atışı duyulur diye ama olmadı kürtaj oldum vakumla… zaten kürtaj olmasam kese kanama ile acılı bir şekilde düşüyormuş bilginiz olsun bir süre daha bekleyip 8. Haftaya girmeden gerekli işlem yaptırmanız iyi olur diye düşünüyorum