Songul ilk zamanlar cok öğürüyodu korkudan hafif bebek yastıgı kullandım 1 ay snra kullanmadım.. simdi 6 aylık olduk burnu tıkalı diye yastık koydum alıştı yastıga 1 haftadır yatmıyo yastıksız hemdr elleriyle tutuyo kenardan destek alıyo heralde bende yatırıyorum zaten bebek yastıkları yatınca dümdüz oluyo