Ezeltos15 gaz damlasi kullanmıyo musun sab simplex kullandık sorun olmuyordu rahattik. Yani iyi birsey değil ama hatanın farkındasın bi daha yapmazsın zaten. Zamanla alışacaksın o da alışacak. Su anda dünyayı keşfediyor. Onun için de zor adapte olmak. Artik anneyiz hiçbir şey eskisi gibi olmuyor yorgunluk hep oluyor ama mutluluk da. Keyfini çıkarmaya çalış çünkü cabuk büyüyorlar eski zamanlarına bakıp ayy ne çabuk büyümüş diyip duygulanıyosun. Dayanamadıkca yardım almaya çalış ki rahatla. Henüz cok erken sende doğumun etkisindesin geçecek hepsi. Yorgunluk azalmasa bile vücudun onu kaldırır hale gelecek. Canını sıkma keyfini çıkar bu süreç hepimiz geçtik atlatiliyor bir şekilde 🌸 sonra diyorsun hayatım ne kadar güzelleşti bebeğimle, özgürlüğü özlemek bitiyor uyku az uyuyayım ama birlikte olmak şahane diyorsun