Gulcem44 Arkadaşlar eşim pozitif dün çıktı sonuçlar aynı evde yaşadığımız için bende korkuyorum astım hastasıyım ventolin ve hava kullanıyorum şu an göğsüm dolu burnum akıyor kemiklerim sızlıyor bende oldum herhalde astımlı arkadaşlar nasıl atlattınız 😒
Defnem20 Yok canım ben geçirdim ama astım değilim emzirmemeniz şu an büyük avantaj verilen ilaçlarını kullanabilirsin en azından ben emzirdigim için kullanmamıştım. Geçmiş olsun.
Elifadakrt Kuzenim astim hastası konuşamıyordu nefesi daraldığı için cok şükür atlattı. Detayını bilmiyorum nasil gecti ama annemler aradığında konuşamıyorum demiş. Bol bol meyve tüketin. Allah şifa versin insallah