asya13 Arkadaslar bebegim 9 aylik cani isterse kendi kalkiyo,cani istemezse ağlıyor koltuga dikiliyor tum koltuğu gidip geliyo asla oturmuyo sürekli koltuk basinda nöbetteyiz herseye agliyor çıldırıcam 😪
yayburcukadini asya13 aa bizi anlatmışınız resmen.. 10 buçuk ay oldu hala koltuk nöbetinde 2 aydır. Canı isterse değil hep koltuklara duvarlara tutuna tutuna geziyor evde. Bizde ağlama yok çığlık var.. birde boğa gibi böğürme 😅
Adanurymn asya13 aynii benim kizim aynii gecen hafta koltugun kol dayamasindan dustu hala akillanmadi oraya gidiyo asla yalniz bırakamıyorum oyuncaklarin yuzune bakmiyo ilk fırsatta koltuga kaçıyor
Ebrualperece yayburcukadini hem guldum Hem de kendimi gördüm. Bizimki tutamıyorda benim hep benim tutmamı istiyor ve durmadan mi ağlar bi çocuk hep mi huzursuz olur. Yalnız olmadığımı gördüm suan
Oge 2kizbiroglan bu biz 10 ay dört günlüğüz hala oturuyoruz. Emekleme yok adım attırıyorum zar zor. Bu ara da hep ağlak mız mız gözünün önünden kaybolduğum anda çığlık ağlama. Çok yoruldum 😢
Zeynep_Naz 8 ay 25 günlük aynı 1 haftadır bende çıldırmak üzereyim sürekli ağlama krizleri uyku yok koltukta kendi tutunabiliyor ama ilerleme yok.Emekleme yok yuvarlanarak gidiyor ulaşmak istediği yere, desteksiz oturuyor
yayburcukadini Gorkeminannesiii dudakları uzatıp genizden uuuuğğğ diye bağırma 🤣🤣 boğanın bebeksi ses çıkardığını düşün 🙈