Prensesannesi38 Kızlar 12. Ayından sonra mamaya devam edilmelimi sizce ve ne kadar verilmeli yardımcı olur musunuz ?
Badehandeyldz Prensesannesi38 2 yaşına kadar verin diyorlar. Ben 1 yaşına kadar emzirdim kestim mamaya gerek duymadım ek gıda doyurucu yiyor bebeğim
[silindi] Prensesannesi38 ben gece yatarken veriyorum gün içinde belkı 1 kere daha veriyorum cok nadir ama hergece yatmadan veriyorum